Asztali hangulat lámpa fából.


Egy olyan fából sikerült elkeszíteni ezt az asztali lámpát,  amelyiket majdnem kidobtam. Vastag kérgű  nyárfa lett  ki várva,  amelyik még frissen és vizesen szép foltos volt. Gondoltam,  egy aszatalka es székek fognak belőle készülni. Viszont ahogy száradt,  szétrepedt. Ráadásul a láncgűrész véletlen volt,  ezért szálkásra vágta. Idővel ahogy kiszáradt, nagyon csúnya lett. Többen is javasolták,  hogy inkább tüzeljem el,  mert semmilyen művészi célra nem lesz alkalmas. 2 év után csak kíváncsi voltam milyen, és megcsiszoltam.  Gyönyörű a bütü -je A természetes repedések is elkezdtek érdekelni. Epoxy gyantával töltöttem fel, megszíneztem, tettem rá egy ágat, fonott kötelet, les,  edison izzót és a végeredmény egy szép asztali hangulat lámpa.













































Comments