Ágy fölötti fali dekoráció.

Ágy fölé készítettem egy egyedi fali dekort, amely kb. 25-30 fajta fából készült. Felszeleteltem, megcsiszoltam és beragasztottam. Fluoreszkáló pigmentet tettem az epoxy gyantába, ezért ha fel van töltve fénnyel, egész éjszaka képes fluoreszkálni. Az eredeti elképzelésem azt volt, hogy uv izzóval fogom megvilágítani a hatás miatt, de nem igazán vállt be. A szép égkék szín zöld lett, valamint nem hozta azt a hatást, ami egy erős reflektor tud. Szóval egy erős led reflektorral megvilágítom kb 15 percig. Valóban egy teljes éjszakán át világít. A hatás fokozása érdekében ragasztottam bele 5db achát szeletet, amit hátulról megvilágítottam led szalaggal. Eddig akik látták, tetszett mindenkinek.
Egy hasonlót már csináltam, de az nagyon nehézlett, 85kg. Tanultam azokból a hibákból és
ez kb 20-25kg között vam. Mérete: 80cm x 160cm.
 Nagyon hangulatos lakberendezési tipp.  























































































Comments